כשזברה, צפרדע וג'ירפה נפגשו בפגיה. על גאדג'טים טכנולוגיים בפגיה

אין ספק שעם התקדמות הטכנולוגיה אנחנו משפרים את הטיפול הרפואי . הנה תיאור של כמה גאדג'טים טכנולוגיים בפגיה, שיתנו קצת השראה. אז איך זברה, צפרדע וג'ירפה עוזרות לפגים?


זברה


בבית החולים שלנו יש מכשירי טלפון של המוסד. המכשיר מתחבר לWIFI של בית החולים, ועובד עם אפליקציה בשם telemediq. כל אחות מקבלת מכשיר בתחילת משמרת ומתחברת עם המייל של בית חולים והסיסמא. רשימת הטלפונים של האחיות מפורסמת בתוך התיקים של המטופלים שלה ואצל המזכירה. אם המטופלים, המשפחות או הרופאים רוצים לדבר עם האחות, הם פשוט מתקשרים אליה.
זה חוסך המון זמן וכאב ראש, במקום לחפש אנשים, אתה פשוט מתקשר אליהם.

יש כלל בבית החולים, שמאוד מקפידים עליו. הכלל אומר, שאסור שמכשיר טלפון פרטי יהיה נראה לעין. כך המטופלים מרגישים שהם מקבלים את מלוא תשומת הלב. מכשיר הטלפון של הבית חולים הוא גדול ומכוער, וזה די ברור לכל בר דעת שזה לא המכשיר הפרטי שלך. כך זה מרגיש יותר נעים לדבר בו. למטופלים ברור, שזה צורך של בית החולים ואת לא סתם מפטפטת עם חברה. 
בעבר הייתי מתחברת לאפליקציית telemediq דרך המכשיר הפרטי שלי, שזו גם אפשרות. אבל בית החולים עכשיו הוציא בקשה שלא לעשות את זה.

בינינו, הם צודקים, ברגע שהפלאפון בחוץ, יש הסחת דעת ומספיק שראית הודעה מעצבנת אחת, וכל המשמרת את לא בפוקוס.
למכשיר יש בטריה נשלפת ונטענת ויש לנו מתקן במחלקה מלא בבטריות. אם הבטריה אוזלת, פשוט לוקחים חדשה ומכניסים את הריקה למתקן לטעינה.

להורים יש אפשרות להתקשר לאחות גם כן, מספר הטלפון שלה מופיע על הלוח המחיק בתוך החדר, ויש בתוך החדר טלפון פנימי של בית החולים. 
אבל רוב ההורים מעדיפים לצלצל בפעמון, שזה מביא אותנו לחברה הבאה שלנו, הצפרדע. 

צפרדע

עוד דרך לקרוא לאחות במחלקה, היא צלצול בפעמון הידוע לשמצה. אני לא אוהבת את זה, כי זה הצלצול חזק מאוד וזה עלול להעיר את הפגים. הפעמון הוא מוצר יחסית סטנדרטי בבתי חולים. אבל מה שהלהיב אותי, זה הדרך לכבות אותו. כל אחות בבית החולים לובשת מכשיר המכונה צפרדע. הצפרדע מכבה את הפעמון באופן אוטומטי, ברגע שהאחות נכנסת לחדר. בנוסף, הצפרדע מדליקה אור מעל דלת החדר, וכך כל מי שעומד במסדרון יודע שבחדר הזה נמצאת אחות. זה עוזר מאוד כשתינוק חווה אירוע כמו הפסקת נשימה או ירידה בדופק. כשהאחיות מסביב צופות באירוע, דרך המוניטור המרכזי, הן יודעות אם כבר יש אחות בחדר או לא על פי האור מעל לדלת.

הצפרדע שלי
אור ירוק מעל לדלת כשאחות נמצאת בתוך החדר
אותו החדר כאשר אין אחות בפנים

ג'ירפה

בפגיות הקודמות שהייתי בהן, הרבה מהזמן והאנרגיה של האחיות "בוזבזו" בהעברת תינוקות מחדר לחדר וממיטה למיטה. היינו מעבירות ממיטת קבלה לאינקובטור משוכלל, לאינקובטור פשוט יותר, לעריסה מחממת, לעריסה רגילה. היינו מעבירות בין חדרי טיפול נמרץ וביניים ולהיפך.
הפגיה שבה אני עובדת כרגע בנויה בקונספט אחר. כל החדרים מכילים איקובטור משוכלל מסוג ג'ירפה. התינוק מתקבל באינקובטור , ועד השחרור, זו המיטה שלו. אם הוא צריך חימום, האינקובטור סגור, אם הוא לא צריך חימום, האינקובטור פתוח. כל החדרים יכולים לשמש כטיפול נמרץ (נקרא כאן LEVEL 3) או כעמדת ביניים (LEVEL 2).
התינוק נשקל בכל ערב בתוך האינקובטור, והנ"ל שומר את היסטוריית המשקל שלו. מעבר לחיסכון בזמן והאנרגיה של אחיות, המהלך הזה חוסך המון התקררות והפרעה מיותרת לתינוקות.

קופאית

אחד הקשיים בפגיות הוא הרצון לבצע ביקורת כפולה לחלב אם ולתרופות. הגאדג'ט אחרון שעליו אני רוצה לספר לכם, פותר בדיוק את האתגר הזה, והוא סורק ברקו. לפני מתן חלב אם או תרופות אנחנו סורקות את הצמיד שעל התינוק ואת הבקבוק או התרופה. זה מהווה ביקורת כפולה ונהדרת, בלי צורך להפריע לאחיות שלידינו בבקשות ביקורת חוזרות ונשנות. הסריקה פותרת את הצורך בביקורת עבור רוב תרופות שהרוקחים שאבו עבורנו בצורה מדוייקת, לא כולל נרקוטיקה, נוזלים ותרופות מסוכנות אחרות.

בכל חדר יש מדפסת אלחוטית שמאפשרת להדפיס לאמא מדבקות עם ברקוד, לקופסאות חלב אם.

מקווה שנהניתם לקרוא!

אם אתם מגיעים לדיסני בקרוב, תבואו להגיד שלום:)

קיץ בריא

מכל הלב, גילי

4 תגובות

  1. בבית חולים בארץ הם עושים הכל "ידני" כדי שבשבת לא יצטרכו להשתמש בתכנולוגיה, מה שלא קורה בחו"ל. ולכן אפשר לסרוק ברקוד..

    1. זה מחלקת טיפול נמרץ מה הבעיה להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת? ספק פיקוח נפש…..

    1. איזה כיף לשמוע!
      אכן חוזרת לשגרה אחרי חופשת לידה התחלתי לעבוד על הפוסט הבא (:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

אל תחמיצי אף פוסט